Anläggning

Ansvarigt lag: P/F12 + F11

Kontaktperson lag: P/F12 Liljana Jovanovic 
Mailadress: liljana@hotmail.com
Telefonnummer:073-632 75 11

Kontaktperson lag: F11 Anne Bast 
Mailadress: anne.bast@volvo.com
Telefonnummer:073-558 59 06

Kontaktperson lag: F11 Marcus Takkinen 
Mailadress: marcustakkinen@hotmail.com
Telefonnummer:073-766 49 09

Ansvarig cupkommitté: Johan Vestling
Mailadress: johan@satcom.se
Telefonnummer: 

Ansvarig cupkommitté: Anna Norberg
Mailadress: 73annan@gmail.com
Telefonnummer: 

 

Arbetsbeskrivning

Cupens "handymen"... Ni ska finnas tillgängliga för alla övriga arbetsgrupper under cupdagarna och förbereda inför cupen kvällen innan samt köra ett insamlingsrace när cupen är över. Det tunga lasset dras före och efter cupdagarna.

Städa plocka, hålla papperskorgar snygga på hela området... hålla toaletter och omklädningsrum fräscha, välfyllda med papper på IP (Tegelviken undantaget)

Alla funktionärer ska bära reflexväst under cupdagar, hämtas vid kansli. Se till att överlämningar mellan pass fungerar... den som kommer bör få en rapport av läget av den som lämnar. Bestäm en avlämningsplats.

Kvällen innan cupdag

  • Sätta upp tält för kiosk "Nedre grill"
  • Bära fram bord till "Nedre grill"
  • Bära fram grill till "Nedre grill"
  • Sätta upp tält till "Övre grill"
  • Bära fram grill till "Övre grill"
  • Förbereda och reservera "STIGA området". Området måste markeras tydligt för att inte gästande lag ska "sätta upp camp" på ytan. (utgår ev. 2018)
  • Montera planskyltar enligt planskiss (plansponsorer)
  • Montera övriga skyltar inklusive P skyltar vid Tegelviken, infart till IP samt vid infart till grusplan. (Golfbanan vill ha sin parkering till sina kunder)
  • Ställa 9-manna mål på anvisad plats
  • Ställa 7-manna mål på anvisad plats
  • Ställa 5-manna mål på anvisad plats
  • Kontrollera målnät och laga vid behov.
  • Placera papperskorgar på lämpliga platser

Cupdagar

  • Första pass ca 08:00
  • Vanligtvis räcker det med 2 pers från anläggningsgruppen under cupdagarna.
  • Finnas tillgängliga för övriga arbetslag. (Nedre grill brukar vanligtvis behöva hjälp på morgonen)
  • Städa och tömma papperskorgar utomhus
  • Städa och tömma papperskorgar toaletter (Tegelviken undantaget)
  • Städa och tömma papperskorgar omklädningsrum, vilket även omfattar att sopa vid behov.
  • Sista pass slut ca 18:45 (håll koll på ev. förseningar i spelschema)

Cupens slut

  • Plocka skräp och tömma papperskorgar.
  • Samla in lånade 7-manna mål, placeras på anvisad plats
  • Samla in lånade 9-manna mål, placeras på anvisad plats
  • Samla in alla skyltar, placeras i förrådet
  • Samla in och montera ned tält, placeras på anvisad plats
  • Samla in och montera ned eventuella bord som finns vid Grill-nedre och flytta till anvisad plats.

Ansvariga från cupkommittén Johan Vestling och Anna Norberg har full koll på vad saker finns på Fredag och var saker ska ta vägen på Söndag

 

Cupområde 2019

  •  Plan A1, NJ Elinstallation: 9 mot 9, 11 mot 11 mål
  •  Plan C1, Byggmontage: 7 mot 7, 7 mot 7 mål
  •  Plan C2, BVK: 9 mot 9, 7 mot 7 mål
  •  Plan C3, Danox IT-konsulter: 9 mot 9, 7 mot 7 + 11 mot 11 mål 
  •  Plan B1, Xtreme cargo: 7 mot 7, 7 mot 7 mål
  •  Plan B2, Papa Jun: 7 mot 7, 7 mot 7 mål
  •  Plan B3: Bärgningscenter 5 mot 5, 5 mot 5 mål